ПІДКРАНОВІ БАЛКИ З ПЕРФОРОВАНИХ ДВОТАВРІВ ТА ОЦІНКА ЇХ ВТОМЛЕНОЇ МІЦНОСТІ

Автор(и)

  • О.І., Налепа (Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне, Україна)
  • В.С Чорнолоз (Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне, Україна)
  • Є.В., Романюк (Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне, Україна)
  • І.О., Крижовець (Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.31713/budres.v0i46.30

Анотація

Сталеві підкранові балки є елементами каркасу, які пошкоджуються найчастіше. Це пояснюється умовами експлуатації підкранових балок, дією значних зосереджених сил, динамічним характером навантажень тощо. Необхідно відмітити, що основні дослідження по втомленій міцності підкранових балок пов'язані з важким та дуже важким режимами роботи кранів. Робіт, пов'язаних з середнім, а тим більше з легким режимами роботи, недостатньо, а якщо вони і проводились, то не знайшли відображення в літературі. Цей факт достатньо просто пояснюється тими обставинами, що при рівні циклічності, яка відноситься до класів використання С0, С1, С2, С3, втомлена міцність практично залишається постійною, що знайшло своє відображення в нормах проектування, де вказано, що при кількості циклів навантажень N<105 розрахунок на витривалість виконувати не потрібно. Для мостових кранів вантажопідйомністю до 500 кН запропоновані підкранові балки з використанням перфорованих двотаврів. Враховуючи результати експериментальних досліджень та рівень максимальних напружень на рівні (0,7...0,8)Ry , можна зробити висновок, що при N<1,25.105 втомлена міцність балок з перфорованих двотаврів забезпечена.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-11

Номер

Розділ

Статті